Απολαμβάνουμε το καφεδάκι μας!!1 Ιουν 2021διαβάστηκε 1 λεπτάΤο πρώτο μας καφεδάκι μετά από καιρό! Σε μικρές ομάδες ωφελούμενων τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας!
Σχόλια