top of page

Επίσκεψη από το 1ο Γυμνάσιο Σαλαμίνας

  • 3 Μαρ
  • διαβάστηκε 1 λεπτά

Είχαμε τη χαρά να δεχθούμε στο ΚΔΗΦ Α.μεΑ. του Συλλόγου μας επίσκεψη από μαθητές/τριες της Γ' Γυμνασίου του 1ου Γυμνασίου Σαλαμίνας, υπό τη συνοδεία του διευθυντή κου. Ηρακλείδη Τάσου, και των φιλόλογων κες. Μωραΐτη Στέλλα και Περάκη Κατερίνα. Η ημέρα μας είχε ομάδες ζαχαροπλαστικής και πολλά παιχνίδια στην αυλή. Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και τα δώρα σας!!


 
 
 

Σχόλια


logoESPA_21-27.jpg
simaEU.jpg
logo_pep_progr ATTIKH.jpg

Μας επισκέφτηκαν :   2.860                          

φίλοι ...

bottom of page