Επίσκεψη από το 1ο Γυμνάσιο Σαλαμίνας
- 3 Μαρ
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Είχαμε τη χαρά να δεχθούμε στο ΚΔΗΦ Α.μεΑ. του Συλλόγου μας επίσκεψη από μαθητές/τριες της Γ' Γυμνασίου του 1ου Γυμνασίου Σαλαμίνας, υπό τη συνοδεία του διευθυντή κου. Ηρακλείδη Τάσου, και των φιλόλογων κες. Μωραΐτη Στέλλα και Περάκη Κατερίνα. Η ημέρα μας είχε ομάδες ζαχαροπλαστικής και πολλά παιχνίδια στην αυλή. Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη και τα δώρα σας!!












Σχόλια